کد خبر: 1218490
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
سرپرست انتشارات به‌نشر خبر داد:
سرپرست انتشارات به‌نشر با اشاره به عرضه کتاب‌های انتشارات به‌نشر در بیست‌وهشتمین دوره نمايشگاه بين‌المللی كتاب مسقط (عمان)  گفت: در این نمایشگاه مجموعه کتاب‌هایی که انتشارات به‌نشر به تازگی به زبان عربی چاپ شده در دسترس مخاطبان کتابخوان کشور عمان قرار دارد.
سیده سمیه ناصری

 مسعود فرزانه در این باره گفت: در این دوره پرداختن به موضوع کتاب‌های دينی و کودک و نوجوان با محوریت کتاب‌های منتشر شده به زبان عربی بخش ویژه‌ انتشارات به‌نشر را به خود اختصاص داده است.

 وی ادامه داد: «ماجرای سیب قرمز»، «عروسک مو طلایی»، «آش آشتی‌کنان»، «عکس زیبا»، «بوی گل»، «مسابقه کوفته‌پزی»، «شلوپی»، «لباس مهمانی»، «عروسک کج‌وکوله»، «سه فندق گمشده» و «زیر زمین بازی» نوشته کلرژوبرت و علی باباجانی از جمله این کتاب‌ها است. مفاهیم قرآنی این کتاب‌ها در قالب داستان به زبان‌عربی ترجمه و در غرفه جمهوری اسلامی ایران عرضه و مورد استقبال مخاطبان قرار دارد که یکی از ویژگی این کتاب‌ها تصویرگری خوب آن‌ها است.

فرزانه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با ارایه بیش از هزار عنوان کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب مسقط حضور پیدا کرد. این نمایشگاه از دوم تا ۱۲ اسفند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های عمان پذیرای حضور علاقه‌مندان است.

وی یادآور شد: ۸۴۷ ناشر از ۳۴ کشور ایران، عمان، لبنان، مصر، سوریه، قطر، عربستان، اردن، مراکش، کویت، بحرین، امارات، آمریکا، انگلیس، نیوزلند، کانادا، هند، چین و… با عرضه بیش از ۶۲۲ هزار عنوان کتاب حضور دارند

برچسب ها: مشهد ، خبر ، آستانقدس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار